keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Day 1 & 2 in Hawaii

Aloha!
Lauantaina aamulla lähti Oklahoma Citystä lento kohti San Franciscoon, jossa vaihdoin konetta kohti Honolulua. Lento matka kesti noin 9 tuntia ja matkat meni tosi hyvin. :)

Honolulun lentokentälle saavuttua odotettiin muita vaihtareita ja lähdettiin sitten ryhmänä bussilla hotellille. Hotelli on aivan ihanalla paikalla ihan Waikiki rannan lähettyvillä. Eipä oikeestaan mitään erityistä tehty sinä päivänä muutakun syötiin päivällinen hotellilla ja illalla oli kokoontuminen, jossa käytiin läpi tulevan viikon ohjelmaa, sääntöjä ja muuta... Yhteensä meitä vaihtareita on tällä matkalla n. 48.

Huoneen jaan saksalaisen Paulan ja tanskalaisen Annen kanssa. :)

Sunnuntaina aamulla herättiin aikasin aamupalalle ja aamupäivällä suunnattiin rannalle. Meidät jaettiin kahteen ryhmään, joista toinen meni ensimmäiseksi veneajelulle ja toinen ryhmä surffaus tunnille. Itse menin ensimmäisenä veneajelulle ja se oli niiin kivaa. Aurinko paistoi ja siellä sun täällä nähtiin valaita!! Sen jälkeen alkoi surffaus tunti ja se on ehkä tähän mennessä yks parhaimpia juttuja mitä oon täällä tehnyt. Ensimmäisenä kuivaharjoiteltiin maassa surffilaudan kanssa oikeata tekniikkaa miten pitää nousta sen laudan päälle ja aika nopeesti harjoittelun jälkeen suunnattiikin aaltoihin. Kuvia mulla ei oo vielä surffauksesta, mutta ehkä saan niitä tänne blogin puolelle myöhemmin. :)

Illalla mentiin kaikki syömään pizzaa ja sen jälkeen meillä oli muutama tunti vapaa-aikaa ja hotellilla piti olla takaisin klo 22. :)