sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Spring Break

Moikka!
Heti Kalifornian matkan jälkeen mulla alkoi viikon mittainen ''Spring Break'', mikä Suomessa on hiihtoloma. Ensimmäiset kolme päivää oleskelin vaan kotona ja vietin aikaa kavereiden kanssa. Loppuviikosta tehtiin pikku reissu Texasiin. Mun toivomuksesta otettiin näiden iso asuntovaunu mukaan ja mentiin semmoseen leireily paikkaan.
Tarkalleen en muista kaupunkia minne mentiin (hups:D), mutta jonnekin Dallasin lähelle. Ensimmäisenä päivänä ajettiin reilu 3 tuntia, käytiin syömässä hyvässä ravintolassa ja sitten hengailtiin siellä leireily paikassa. Mukana oli mun hostvanhempien lisäksi niiden kaksi lastenlasta Cali ja Kadence.
Toinen päivä vietettiin kokonaan jättimäisessä ostoskeskuksessa etsien mulle mekkoa Promiin. Oikeestaan meidän Texasin matkan ideana oli löytää mulle Promiin mekko, ettei kellään ole sitten samanlaista mekkoa kuin mulla ja muutenkin hinnat ovat huomattavasti alhaisempia siellä. Näin mun hostvanhemmat ovat toimineet niiden edellistenkin vaihtareiden kanssa. :)
Säät eivät suosineet meitä ollenkaan tämän reissun aikana, joten seuraavana päivänä ei menty Dallasiin katsomaan mitään nähtävyyksiä tai oikeestaan mitään sen erikoisempaa. Oli kuitenkin tosi kiva päästä käymään Texasissa vaikka olikin aika samanlainen paikka kuin Oklahoma.








 Mentiin sademetsäravintolaan, joka oli siellä ostoskeskuksessa.








- Rexu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti