keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Easter

Pääsiäinen tuli ja meni. Niin se aika vaan menee. No kuitenkin mun pääsiäinen meni tosi kivasti. Niin kuin normaalistikin mentiin sunnuntaikirkkoon, jonka jälkeen tultiin kotiin ja alettiin valmistamaan ruokaa. Meille tuli mun hostvanhempien kaikki lapset ja lapsenlapset, joten porukkaa oli paljon. :)



Salakuva kesken ruokarukouksen :D


Lauantaina maalattiin munia ja laitettiin muovimunien sisälle karkkia, jotka sitten piilotettiin sunnuntaina. Sunnuntaina ruoan jälkeen alkoi perinteinen munien etsintä ulkona. :)




Kuten varmaan aikasemmin olen maininnutkin niin aloitin tänä lukukautena pelaamaan softball:ia ja en voisi olla tyytyväisempi valintaan! Aluksi olin vähän epävarma lajin suhteen, koska en tiennyt siitä yhtään mitään eli se oli täysin uusi laji mulle, mutta onneksi rohkaistuin ja menin vaan. Alkukaudesta oli rankkaa, koska meillä oli aamukuudelta juoksu- tai kuntosalitreenit ja vielä koulun jälkeen itse lajitreenit. Mutta pääsin tosi nopeesti mukaan ja oon nauttinut pelaamisesta tosi paljon. Oon saanut myös niin paljon ihania ystäviä ja niiden kanssa on vaan niin hauskaa! Joka arkipäivä paitsi keskiviikkoisin mulla on pelejä, joten matkaillaan paljon joukkueen kanssa peleissä eri kaupungeissa. Ja niin mun arkipäivät nykyään kuluukin :)










- Rexu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti