maanantai 27. lokakuuta 2014

Mt. Scott & Holy City

Moikka!
Viime viikonloppuna saatiin nauttia täällä ihanasta +33 asteen helteestä. Tuntuu niin oudolta, koska yhessä vaiheessa tuntu, että kohta mennään varmaan pakkasen puolelle ja sit yhtäkkiä tulikin kunnon helteet. Lauantaina päätettiin nauttia tästä ihanasta ilmasta ja ajettiin mun host vanhempien kanssa melkein tunti Lawton:iin Mt. Scott vuoren huipulle. Näkymät oli aivan mahtavat ja tuntu niin oudolta kattoo sitä maisemaa. Näytti niin erilaiselta kun yleensä oon tottunut näkemään Suomessa järviä ja loputonta metsää. Siellä kuljeskeltiin hyppien kiveltä kivelle ja oli kyl tosi kivaa! Jotenkin mä vaan tykkään näistä ulkoilma retkistä ja sitä että pääsee näkemään jotain erilaista. :)































































Sitten ajettiin muutaman mailin päässä olevaan ''Holy Cityyn'', joka on semmonen uskonnollinen paikka mihin tehdään pyhiinvaelluksia ja missä esim. pääsiäisenä vietetään jotain rituaaleja. Kuljettiin siellä jonkin aikaa, mutta ei siellä kauaa pystynyt olemaan, koska lämpötila alko nousemaan +38 asteeseen.
Ostettiin sieltä pikku putiikista root beer:iä, jota maistoin ensimmäistä kertaa. Root beer on siis suomeks ''juuriolut'', joka on aika jännän makunen limu eikä sisällä alkoholia. Olin mun kavereilta kuullu et se on tosi hyvää ja niitten lempijuomaa, mutta mun mielestä se maistu ihan joltain yskänlääkkeeltä (:D).




Nyt innolla odotan Halloweeniä, koska se on täällä paljon isompi juttu kuin Suomessa, joten paljon kivaa tulossa! Oon yrittäny miettii miten pukeutuisin enkä vielä oikeen tiedä, mutta saa nähdä! :)

- Rexu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti