torstai 25. syyskuuta 2014

Last weekend

Nyt oon ollu täällä jo 6 viikkoa ja aika on menny ihan tajuttoman nopeesti. Nyt on se aika ku oon tottunu mun elämään täällä ja jokainen asia mitä teen tai minne meen ei oo enää uutta ja jännittävää. Päivät vierähtää samoilla rutiineilla ja mitään erikoista ei tapahdu. Siks oon myös alkanu enemmän ajattelee kotia Suomessa, kavereita, joukkuetta ja niitä rutiineja mitä mulla oli ja ehkä vähän ikävöinytkin niitä. En kuitenkaan tunne sellaista vahvaa koti-ikävää, kaipaan vaan pieniä asioita, jotka on erilailla täällä.
Mun asiat täällä on oikeesti tosi hyvin ja oon tyytyväinen mun elämään täällä myöskin. Mun perhe on  aivan ihana vaikka välillä ottaa päähän mun hostäiti ku se on niin kontrollifriikki :D Meillä on muutamia matkasuunnitelmia mun hostperheen kanssa ja mulla pari matkaa mihin meen järjestön kautta, joten paljon kaikkee jännittävää tulossa tän vaihtovuoden aikana, enkä malta oottaa!

Oltiin viime viikonloppuna Oklahoma State Fair:ssa eli se on huvipuiston tapanen paikka missä on erilaisia laitteita, tosi paljon erilaisia ruokakojuja, pelejä, shoppailu rakennuksia, pienimuotoinen eläintarha ja vaikka mitä muuta! Toi systeemi käy aina kerran vuodessa jokaisessa osavaltiossa ja se henkilökunta kulkee aina mukana, joten mitä huomasin ja mulle kerrottiin niin monet huonosti elämässä pärjäävät on töissä tuolla, koska niillä ei oo muutakaan elämää..










Viime viikonloppuna mentiin myös kaveriporukalla (harmi ku mul ei oo yhteiskuvaa meistä kaikista :( ) semmoseen tosi kivaan paikkaan missä ajettiin kartingii, pelattiin minigolfii, sit siel oli seinäkiipeilyy ja muita kivoja aktiviteettejä. Täällä on tosi paljon erilaisii paikkoja minne mennä ja aina löytyy jotain tekemistä ja no yleensä mä sanon vaan et '' joo mennään vaan '' vaikka en ees tarkalleen tiiä mitä ollaan tekemässä. :D Mut ainakin tulee lähettyä ja pidettyä hauskaa!



Yleensä kouluun otan kotoota voileivän, jonka mun hostisä aina tekee. Parina päivänä se kuitenki unohti tehä ja etten myöhästyis koulusta nii oon ottanu vaan rahaa taskuun ja ostanu koulusta 3dollarin koululounaan. Oikeesti mä arvostan Suomen kouluruokaa niin paljon sen jälkee ku olin maistanu näitten kouluruokaa. En tiiä näyttääks noi alapuolella olevat ruoat jonkun mielestä hyvältä mut ei ainakaan siltä maistunu :D



- Rexu

2 kommenttia:

  1. Heip!

    Opiskelen yliopistossa englantia, ja käyn tällä hetkellä kurssia, jossa tarkoituksenamme on tutkia jotain tiettyä ihmisryhmää/kulttuuria. Itse kiinnostuin tutkimaan suomalaisten vaihtariblogeja, joten sopiiko sinulle, jos yksi seurattavista blogeista olisi sinun blogisi? :)

    Tämä ei vaadi siis sinulta mitään toimenpiteitä, eikä kirjoittamaani tutkimusta näe kuin kurssin pitäjät. Ajattelin kuitenkin, että olisi kohteliasta pyytää lupa sinulta.

    VastaaPoista