keskiviikko 17. syyskuuta 2014

My Birthday!

Jeee nyt oon sitte täyttäny 17-vuotta ja tuntuu niin oudolta ajatella et ku palaan Suomeen kesällä nii on enää muutama kuukaus täysi-ikäisyyteen!
No kuitenkin viime lauantaina mun host-isä ja sen poika Less ja Tennesseestä tulleet mun host-isän lapsenlapsi ja sen kaveri oli menossa jalkapallo peliin (amerikkalainen jalkapallo) ja sit Less yllätti mut antamalla synttärilahjaks mulle kans lipun sinne. No ei se ollu mikä tahansa peli vaan Oklahoma vs. Tennessee eli tosi iso peli. Se oli ihan täynnä eli n. 80 000 katsojaa... Aluks en hirveesti tajunnu siit pelistä mitään, mutta kyl pikku hiljaa aloin tajuumaan ku mulle kerrottiin sääntöjä ja ei kestäny kauaa ku olin fiiliksessä mukana. Se fiilis siel stadionilla oli ihan uskomaton siis kaikki katsojat oli ihan messissä ja sitä tunnelmaa siel ei oikee voi sanoin kuvailla. Jalkapallo on tosi iso juttu täällä. Ja vaikka ei oo mun lempparilaji nii oli kyl ihan mahtava ja ainutlaatunen kokemus ja tykkäsin tosi paljon! :)

 Less & minä





Evan, minä & Mark (Nää on ne jotka tuli Tennesseestä)




Sunnuntai oli mun virallinen syntymäpäivä ja no ensimmäiset synttärionnittelut sain autossa ku oltiin puolenyön jälkeen ihan mahottomassa ruuhkassa, voitte vaan kuvitella ku yrittää päästä pois tiiviistä yliopistokaupungista. No ei meillä menny ku puoltoistatuntii kotiin vaikka normaalisti n. 20min. Aamulla kun heräsin nii ei oikeen tuntunu mitenkään erikoiselta vaikka yleensä mul on semmonen tietynlainen tunne synttäriaamuna :D Syötiin ihan normaali aamupala, mentiin kirkkoon ja kirkon jälkeen syömään johonkin cowboy tyyliseen ravintolaan. Se oli tosi hyvä ravintola ja henkilökunta aina välillä alko tanssimaan rivitanssia :D ja no mun synttäreitten kunniaks henkilökunta anto mulle jätskii, laulo ja mun piti istuu semmosen satulan päällä ja ne huus kolme kertaa ''JIIHAA'' :D
Iltapäivällä ei tehty mitään erikoista ja olin muutenki tosi väsyny edellisestä päivästä ja no sit illalla mentiin taas kirkkoon...(vihaan sunnuntaita) Kirkon jälkeen syötiin mun synttärikakkuu, jonka mun hostäiti teki ja se oli nimeltään ''German chocolate cake'' jossa oli suklaakakkupohja ja päällysteenä jotain ihmeellistä pähkinäkookos juttua.. Se ei näyttäny kovin houkuttelevalta mut maistu toosi hyvältä!!




 Ja lahjaks sain hostvanhemmilta t-paidan ja VS:ltä bodymistin ja hajuveden. Ja sitten Kadence eli mun hostvanhempien 7-vuotias lapsenlapsi anto mulle pienen paketin, jossa oli muutama suklaapatukka ja purkkaa :)

- Rexu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti