perjantai 12. joulukuuta 2014

What I've been doing lately

Moikka!
En voi uskoa, että kohta ollaan puolivälissä tätä vaihtovuotta. Niin paljon mahtavia asioita on ehtinyt tapahtua näin lyhyessä ajassa ja en malta oottaa mitä kevätkausi tuo tullessaan. Ainakin on Hawain ja Californian matka jo varattu, joita en malta odottaa!!
Jouluun on alle 2 viikkoa ja suurin osa isäntäperheen lahjoista on ostamatta. Onneksi oon jo valmiiksi miettinyt mitä haluan antaa, joten ongelmaa ei ole sen kanssa.
Kiirettä on paljon erityisesti koulussa. Koulua on jäljellä muutama päivä ja sitten alkaa joululoma. Onneksi olen saanut niin hyviä arvosanoja, että mun ei tarvitse tehdä lukukausikokeita ensiviikolla niistä kouluaineista mitä mulla on, joten saan pari extra lomapäivää (JEE!). 
Pari viikkoa sitten sain perheeltäni paketin Suomesta. Ei sitä voi sanoin kuvailla kuinka hyvältä maistukaan salmiakki, hapankorppu ja Fazerin suklaa kun sitä ei täällä ole tarjolla.

Joulutorttuja tein Suomen itsenäisyyspäivän kunniaksi. Onneksi kaikki tykkäsivät ja pyysivät, että tekisin lisää jouluksi.
























Viime viikolla käytiin Oklahoma cityssä fiilistelemässä joulutunnelmaa sekä luistelemassa.




Käytiin ihan tavallisessa ruokakaupassa ja mun oli pakko ikuistaa kuva paperikassista, johon ostokset laitetaan. Ihan kuin jostain amerikkalaisesta leffasta :D



Kasattiin ja koristeltiin Cali:n kanssa piparkakkutalo. :)



- Rexu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti